13. mai 2010

Jeg sydde...


Ja jeg satt meg så ivrig til symaskinen, og skulle lage meg ett vatt teppe her om dagen av et gammelt dynetrekk, og en tynn sommerdyne fra Ikea

Men tror du ikke symaskinen begynte å streike?

Så her sitter jeg med et halv sydd vatt teppe....

Kanskje jeg skal finne fram fingerbøllen, og ta det for hånd, eller kanskje ta beina fatt og legge turen innom mormor Fryd? Jeg vet hun har en symaskin;0)

I alle fall tror jeg at det skal bli ett pent lite piknikteppe en gang i framtiden...

3 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
så kjedelig med maskinen din da!!!
Et kjempefint stoff og tenker det kommer til å bli et koselig teppe :o)
Grattis med overstått bursdag i huset...tenker det er stas å bli tenåring :o)

ha en flott dag :o)

Lappeline ♥ sa...

Åååå så flott stoff du har..
Men kjedelig med symaskinen din ,håper det lar seg ordne...for dette må jo bli ferdig..

Takker for hilsen setter pris på det
Ha en fin dag
Klem

puntoyseguido sa...

I am going to keep the photo in but deep of my heart! a candy box Solano that my mother used for her seam workings like you!
thank you very much to take again childhood
hugs

Maijo