6. des. 2008

Tusen hjertelig takk for utmerkelsen


Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! "Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Ja, jeg er mektig stolt for å ha fått den flotte awarden/utmerkelsen av ikke mindre enn 3 bloggsøstre Signe, Christine Louise og Frøken Englefjes som alle tre har utrolig flotte og koselige blogger. Ta deg tid til en tur innom dem.


Når jeg fikk min første utmerkelse fra Signe, så satt jeg å vurderte å sende den til Christine Louise og Frøken Englefjes, men siden de alt har fått den har jeg bestemt meg for å sende til noen som ikke er mottatt utmerkelsen enda, for det er utrolig mange flotte blogger med nærhet og varme i. Så mine valg faller på:

3 kommentarer:

Magdalena sa...

åååhhh tusen takk, så skjønn du er...
og Gratulerer til deg~~~~

krinkelkroken sa...

Tusen takk;) setter stor pris på at du valgte meg!
Gratulerer til deg også;)

Christine Louise sa...

Gratulerer så mye med award ;) Du fortjener den :)