13. des. 2008

Prinsesse drømmen


I de fleste jenter- unge som gamle, tror jeg det ligger en liten drøm langt inne om å få være prinsesse for en dag eller to. Noen føler sikkert at de har vokst ifra denne drømmen, men Shabby Chic droniningen Rachel Aswell har ikke, og hun hjelper oss som forsatt drømmer:0)
Rachel Aswell har en nydelig blogg og en flott nettbutikk med mange nydelige prinsesse saker i shabby chic designe se bare her...

Hva med å dekke et royalbord for prinsesser og prinser til frokosten?



Ja, tenk hvor deilig det hadde vært å synke ned i badekaret med deilig duftende badeskum



Tråkke på en deilig myk og soft matte i det en stiger ut av karet, for å svøpe seg inn i en lun og behagelig morgenkåpe med royal emble på. Mmm, jeg er klar for en slik dag i nær framtid!!
God lørdag alle prinsesser og prinser der ute i blogglandia:0)

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Mye snadder!! Selv satser jeg på at Ingrid Alexandra velger en av mine prinser...

Anna Lisa sa...

Masse fint prinsesse"stæsj" :)
Lov å drømme ja:)
Ønska deg fin søndag
Klem

Unknown sa...

Her var det mye fint, prinsessedrømmen er avgjort ikke over, jeg likte alt.
Det mærmeste jeg kommer er en krone av rustent jern.....
Klem...Ellen