2. des. 2008

Tilda Addict?


Jeg har vært på en liten surfetur og kom over websiden Tilda Addict, og her var det utrolig mye flott håndarbeid!! Jeg har tatt meg den frihet å låne litt bilder. Se bare på disse søte bamsene.
Jeg er litt heldig synes jeg, for til fødselsdagen min fikk jeg en på prikken lik lykkebamse av Tone ( ikke Finnanger, men en annen Tonemor hi, hi,hi..)

Den søte Mammakenguru from "down under" er ny for meg, men kanskje du vet hvilken bok den står i?

Disse flotte sommerkledde damene er også nye for meg. De var utrolig flotte i sine nydelige matroskjoler.

Dette flotte reinsdyret er det en heldig 2- åring som skal få leser jeg på nettsiden . For en lykke å være to år å få en så flott gave!! Ellers så skrives det på nettsiden at Tone Finnanger lanserer ny bok i februar 2009 som skal hete Tildas Landsted. Spennende!! Gleder meg alt jeg:0)

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Den nye Tildaboken kan godt ligge under treet vårt...