30. nov. 2008

And the winner is....


Ja, nr ti ble den heldige vinner denne gang, og det er Ellen fra Chamerende Gjenbruk. (Send meg en mail med adressen din Ellen) Selvfølgelig så var det ikke batteri på cameraet når den høytidelige trekningen skulle finne sted, men det har gått rettmessig for seg!!

Unge frk. Fryd synes det var fryktelig leit at vi ikke hadde flere lysranker, for det var så utrolig kjekt å "være julenisse" og ikke minst spennende hvem som meldt seg. Så kanksje snart kommer det flere giveaway her inne? :0)

God advent søndag til dere alle her i Blogglandia forresten. Fryd familien starter julehøytiden med å gå i kirken den første søndagen i advent. Frk. Fryd er speiderjente, og tradisjonen tro så er speiderne ansvarlig for gudtjenesten denne søndagen. En fin tradisjon med tid til ettertanke og påminnelse om hvorfor julen feires. Siden storebror også har vært speider så har den første advent søndagen gjennom 8 år vært holdt av for dette. Oldefar, mormor og morfar kommer også, for etter gudtjenesten er det kirkekaffe og bildeframvisning fra årets speiderturer noe som er høydepunkt for liten og stor.
Adventstaken min julen 2007

4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Så koselig tradisjon på 1.søndag i advent. Eg likte godt advents"staken" din. Ha ein kjempefin søndag.

Guttemamma sa...

For en flott tradisjon!! Ja den godis skålen er blitt min favoritt, skulle kjøpe sånn stor med "popcorn" på i julegave og ble så fristet til kjøpe med "lillebroren" selv...:-)Ha en flott dag dere! Klem

Christine Louise sa...

Kjempe koselig og flott tradisjon. Håper dere har hatt en kjempe fin søndag. God adventsklem fra meg :)

Sologbolig sa...

Hei igjen! til skapet mitt brukte eg Lady Tre og panel (oljemaling) glans 40. Eg har brukt fargen "Egghvit"0502-y. Og som vanlig så dura eg bare i vei uten å pussa, bare tørka litt støv !! Det var dillete å mala sprossene ellers så gjekk det greitt. lykke til !!