3. mars 2006

Se hva mormor har strikket...

Etter å ha besøkt diverse blogger på Hobbyboden.com ser jeg at det er ”strikk” som er hot. Jeg er ikke så veldig flink med pinnene, men min mor/mormor Fryd derimot er kjempe flink. Her er to bilder av fine jakker hun har laget til frk. Fryd.












I fjor var poncho veldig inn, og etter å ha kommet over ett par billige nøster av typen Demin(tror det var det) satte jeg meg ned og strikket til frk. Fryd. Egentlig så er strikketøy veldig praktisk å ta med seg. Ikke så lett med søm/symaskin. I helgene når vi reiser på ”landet” er det kjekt å ha noe håndarbeid med, så jeg tror nok at strikkepinnene kommer til å bli brukt flittigere nå utover våren.Her er resultatet:-)
Den fine kleshengeren har jeg kjøp hos Min Engel på strandkaien i Bergen til kr. 8,-

Ingen kommentarer: