14. des. 2010

Hva er det matmor holder på med?

Ja hunden vår virket noe oppgitt over all forstyrelsene der hun lå og koste seg på sengen sin, og ble forstyrret av meg matmor som styrte på rundt henne.


Herlig og avslappende og se på en hund som slapper av. Gid jeg også hadde klart det å bare ligge der og nyte freden...
Men julegaver, julepynt, julemat, julekort, julbesøk, julefest.. jul...jul.... kverner rundt i hodet, og redselen for å glemme noen i gave kaoset holder på å ramme meg, men med lapper og notater i den 7sansen, håper jeg alle er husket på... Disse nydelige lysholderne kjøpte jeg hos Søstrne Grene for bare 13 kr. Søte ikke sant? Porselen og "sølv", og de står støtt på grenen:-)
Her er en liten "kule fugel", den kjøpte jeg på Fretex for noen år siden.
Ellers så har min datter og jeg laget julepynt av småhjerter i finèr som vi har malt, limt glansbilder på og pyntet med glitterlim.

Nei, jeg må vist ut i boden og finne resten av pynten, see you:-)

God jule forberedelsestid til dere alle som er innom:-)

1 kommentar:

Lappeline ♥ sa...

han så ganske så avslappet ut...har en her også som ligger å skuer på oss...men er innimellom så nyskjerrig at han må være med
Koselige bilder

Ønsker deg en fin kveld
klem