7. apr. 2010

Mens vi venter...


på sommer og sol, har hunden vår Ronja og jeg vært en tur i hagen, og tittet litt på hva som skjer
der ute.

Ronja snuste rundt med stor glede, og hun ser nok fram til late varme dager i solen hun også. Hun har i alle fall startet å med å "skifte" til sommerkåpen, noe som vi alle her i huset merker med svarte hår over alt... sukk... ja, ja det er medaljens bakside med å ha hund.

I bedet gror det og spirer, og ting ser ut til å være i rute.
Rosebuskene fikk seg en liten klipp, og jeg kunne se at nye skudd er på vei. Herlig!! Nå bare drømmer jeg om vidunderlige sommerdager og flotte, fargerike blomster i hagen min....

God uke:0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei

Jeg kan selvfølgelig "tegne" den lille ballerinaen til deg. Skal prøve å få gjort det i løpet av helgen.

Nyt resten av kvelden.
Klem igi