10. apr. 2010

Bor du i Fana?


(Kongeboligen i Bergen- Gamlehaugen som ligger i Fana bydel)

Er du interiørblogger og bor i Fana bydel i Bergen? Da bør du lese videre:-)
Journalist Mona har lyst til å komme i kontakt med deg i forbindelse med en artikkel hun skal skrive, så her har du en STOR sjangse til å få vist fram huset ditt:-) Send med noen ord på frufryd@broadpark.no og jeg formidler kontakt. Nyt helgen jenter!! Her i huset er vi klar for litt vårarbeid ute og inne, og ikke minst...lufte ut vinteren!

3 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Ta deg en tur til Bergen symaskin senter på srandkaien og snakk med Mona, hun har peiling og mange symaskiner å velge mellom:) Jeg har en phaff som jeg har hatt i flere år, og jeg har lyst på ny og mer "moderne"!!
Nyt solen, helg det er vår i Bergen!!
Så herlig ute, nå har jeg kuttet trær i hagen...
Klem Linda

Guttemamma sa...

Hei du!!Dette høres spennende ut,har du "meldt" deg eller??
God helg videre og klem fra meg

TONE sa...

Heisan....jeg bor i Lysefjorden over Fanafjellet...så jeg får vente til en annen gang!!!

Det har vært en fantastisk dag i båt over til Våge...Bjørnefjorden var nydelig!!! Se bloggen min =)

Tusen Takk for kommentar på bloggen min !! Det er så kjekt å lese dem!!!

Kos deg i aften =)