5. apr. 2010

Lykke kan kjøpes!!


(Tilda kaniner sydd påsken 2008)
Ja, det er ikke rart at Herr Harepus og Fru Harepus er forskrekket og helt målløse, for tenk å være så heldig at på selveste Påskaften kunne gå på salg og kjøpe Maileg påskepynt til halvpris!! Jeg var nesten i ekstase. Min mann han bare ristet på hodet og vandret stille ut av butikken, så fruen skulle få fred, for jeg var helt fortapt... fnis.


Skjønne bokser og små egg sammen med nydelige servietter ble med hjem. Jeg hadde fryktelig lyst på flere egg, men det var de utsolgt for. Ikke overraskende for her i Bergen har det ikke vært egg å oppdrive, men på "landet" der har de det;0)

Men lykken smilte til meg igjen, og jeg fant søte Greengate egg også til halvpris, så seks egg av den typen ble også puttet i handlekurven. (Under eggene kan du skimte påskeduken som er i produsjon)

Ja dere kan tro jeg var i super godt humør :-)Og om det ikke var nok at jeg fikk oppfylt ønsket mitt om flotte Maileg "godterier", så hadde jammen ikke Mammaen & Pappaen min "fylt" påskeegget mitt med Greengate skål og fat.

Så av og til så kan faktisk lykke kjøpes for en liten stund i alle fall, synes nå jeg som nå koser meg med alt det nye, og feirer påske en liten stund til, med nye egg på trollhasselkvisten:-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var litt av et kupp! MAnge vakre ting du har kjøpt.
Nyt siste del av påsken.
Klem Igi

Mia, New Room Interior sa...

Håper du har hatt en fin påske!! Fine tips under her, likte drivhuset og det lille kontoret var jo utrolig genialt! :-) Ha en fin kveld! Klem

Guttemamma sa...

Hvorfor skjer ikke dette "i en butikk nær meg"..?
klem♥♥♥

Unknown sa...

Nyt dagene som du har "fargelagt så fint"!! Nyt lykken, samme hva den kommer av! Klem til deg

Prinsesse Elin sa...

Tusen millioner, masse, alt, takk for den nydeligste kommentaren jeg har fått. ble skikkelig rørt jeg å satte i å tute. ( har lett for det)
You make my day. Masse varme klemmer fra Elin:)