5. aug. 2008

Min første award


For en liten stund tilbake fikk jeg min første utmerkelse (award) her på bloggen, og det gjorde meg kjempe stolt. Tusen takk Tintin

Jeg har hatt litt problemer med å laste opp bilder osv. men etter litt hjelp av poden så er alt på plass igjen heldigvis:0) Var det ikke en flott utmerkelse jeg har fått?

Hvem jeg skal sende den videre til? Hmm det er ikke lett å velge det er så utrolig mange flotte og inspirerende blogger. Men jeg sender den videre til:

Nina som var en av de første som ønsket meg velkommen på Hobbyboden, og som nettopp er blitt mamme til en liten tulle. Nina er kjempe flink til å tove/filte.

Hilde som var den første til å legge igjen en hilsen her på bloggen min, og som er en kreativ dame på pinner og med fotoapparatet sitt.

Cruzidull som var den første som dro meg med på strikketreff med "bryggedammene", og som skriver mye morsomt fra sin hverdag som nybakt mamma.

2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Grattis med award. Vel fortjent:O)

Hilde C. sa...

Gratulerer med velfortjent pris, og tusen takk for at jeg får den av deg. Det setter jeg stor pris på :-)