16. jan. 2009

Vår!!

I nærheten av jobben min er det to lekre blomsterbutikker som frister meg med nydelige blomster hver dag på vei til arbeid.

Det er balsam for sjelen og gå å titte på alle de vakre planten og drømme om lysere tider


Primula er et sikker vår tegn, og selv på Rema 1000 kan du få dem


Campanula er en blomst som du finnere litt senere på våren i butikkene, men du kan alt nå få mange vakre og spennede tulipaner.
Eller flotte hortensier i ulike farger...




og hva med litt gåsunger sammen med tulipanene??

Ser her i blogglandia et det ikke er bare meg som lengter etter lysere tider, og snart er vi der dere!! God helg



3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Guuud så nydelige bilder!!! God helg og klem fra meg

Sologbolig sa...

Så fine blomster. I morra skal eg kjøpe tulipaner, eg liker så godt tulipaner, de minner meg om vår. Ønsker deg ei riktig god helg, kos deg !

Magdalena sa...

utrolig vakre bilder....