25. sep. 2008

Gutterom

Her kommer det ett par bilder fra poden sitt ungdomsrom. Ikke ofte jeg ser bilder av andre ungdomsrom her ute på Blogglandia forresten. Kanskje det har noe med at vi mødre helst ikke bør beveg oss inn på deres territorium?

Ja, ja jeg tok sjangsen; 0) Ble møtt med skeptisk ”by him selfes”, men i "smøring" ble han foræret min gamle tallerkenhylle til LP platen, så da ble han litt mer sammarbeidsvillig.

Jeg bloggifiserte litt og sattte "mine" favoritter framst, men poden var kjapp på pletten og fikset litt når jeg forlot åstedet. Tji hi..... (Så søtt, han ville ikke skuffe mor)


Som dere ser så er det film, musikk og tegneserie det går i. "Filmklapperen" (forrige bilde) er en ny ivestering fra Disney Paris. Denne karen ble kjøpt også, og på flyet hjem ble han foreviget sammen med en mini vin. Kuuult jææhhheee;0)

Bok om en av de "Store heltene" (hm, kanksje den skulle vært levert inn på biblioteket snart?)

og andre nyttige gutteting...

(Kul kalender og hundeknagg fra Ikea, og buttons tilhører nok ikke meg nei...)


Ja, her har jeg vært å "pøntet" litt. Den kule kaktusen er i "blikk", og i taket henger det til frk. Fryds misunnelse en discokule!!

God helg til dere alle.

(Ps. det kommer bilder av den nye tallerkenhyllen min, men jeg er ikke helt ferdig les fornøyd)

1 kommentar:

Hjemme hos Vibeke sa...

Jeg har sett og sett et bilder av skikkelige gutterom og det er ikke mye å finne.

Jeg synes rommet så skikkelig kult ut. Akkurat slik et gutterom skal se ut.

Riktig god helg til deg også:)