23. des. 2007

Nå har jeg vasket gulvet...

Ja nå lukter det godt i heimen, og roen har senket seg. Pinnekjøttet ligger i vann og gubben skreller poteter:-)

Da jeg ryddet fant jeg dette Kvinner og klær fra 24. desember 1955. Jeg kjøpte det for lenge siden på Fretex, så det var kjekt og morsomt å finne det igjen i dag. Er han ikke herlig guttungen som får seg nye gyngehesttil Jul?



Danske ukebladet Alt for damene anno 2007 er en sterk kontrast, men det danske bladet er utrolig flott. Kan anbefales på det varmeste!! :-) Må bare fortelle en liten histore...For ikke så lenge siden var jeg på en liten Narvesen kiosk og spurte etter bladet. Bak disken stod en ung gutt og han stirret vantro på meg da jeg spurte om de hadde bladet "Alt for Damene". Han hadde store problemer med å holde seg alvorligt og han målte meg opp og ned og kikket diskre bort på " p"- hyllen. Da forstod jeg... Tji hi...og kunne ikke annet en å smile, jeg forklarte pent at det var et dansk ukeblad slik som Kvinner og klær, Allers osv. Åååå var svaret og han så nesten skuffet ut.. Hi..hi...

Ellers så har jeg gjort min gamle kulegilander litt mer up to date.

også har jeg laget hjerter av bjørkekvister

God Jul

Ingen kommentarer: