20. nov. 2008

Jippi hun vant!!

Snille mormor har tatt lodd på alle barnebarna, og heldige frk. Fryd vant en nydelig håndsydd bamse fra England. Premien kom overraskende på liten og stor, men så kjekt å få pakke i posten da!!

Bakpå merkelappen står det; "My name is Fitzwater", so Hello mr. Fitzwater og velkommen hjem til oss. Her vil du sikkert treffe gamle kjente:0)
Må bare vise bilde av denne lille herlige frk.Rose som jeg fikk til jul (eller var det fødselsdagen?) av skjønne Cruzidull. frk. Rose sitter til vanlig på toppen av strømpekommoden min, så hver morgen når jeg henter meg rene strømper minner frk. Rose meg på at jeg er spesiell. En god oppmuntring i en mørk morgenstund:0) Tusen takk Cruzidull!!

3 kommentarer:

by Siv sa...

Det er vinnerlykke i familien din også hurra!!!
Kjempeflott bamse med spesielt navn :)
Ha en strålende flott torsdag
*Siv*

CosiFanTutta sa...

Heisan, søte bamser. Kjekt å vinne noe, innimellom :o)

Navnet var ikke så lett å huske. Sønnen min hadde så vanskelige navn på alle bamsene sine.
Et av navnene jeg faktisk husker var en svart bjørn som het "myshiks stepp". Hva annet skal en travel mamma gjøre en å notere navnet med tusj på vaskelappen for å huske det?? :o) Han har altså mange bamser med navnet skrevet på vaskelappen, hehe

Ha en fin kveld!

Christine Louise sa...

Nydelig og koselig bamse. Virkelig en liten skjønning. Så gøy å vinne noe.;) Klem