23. nov. 2008

Giveaway


Jeg har kikket litt igjennom julepynten min og ser at englelysene jeg kjøpte på julesalget på ny året ikke kommer til å bli brukt.(Ja, de er helt nye) Englene er søte, og tar seg godt ut f.eks på en jenterom. Legger du igjen en hilsen, så kan de bli dine!!

Det blir trekning på onsdag.

Beklager, men trekningen er utsatt til lørdag. Mine gode lille hjelper som skal trekke og se til at alt går rett for seg har hatt det så fryktelig travelt. I morgen er det overnattings besøk på programmet, så vi har blitt eninge om at lørdag blir en fin dag. Så har du ikke meldt deg enda så har du forsatt en sjangs:0)

14 kommentarer:

Unknown sa...

hærlige søte, har tre jenter så disse kan j godt få brukt, ha en flott søndagskveld. jeg og 4 ringen skal på virre vapp party og handle julegaver.

Gamlå sa...

Disse her var da søte.

Ha en fin søndag.

Hilsen Gamlå

Therese sa...

Så gromme de var ❤ Må jo kaste oss med på det ;) Håper du får en fortsatt fin søndag. Jeg har nettopp sendt samboeren på butikken etter lettmelk. Lysten på kakao ble for stor etter en tur innom Me & Molly ;)

Guttemamma sa...

Jeg har jo gutter da veit du..., men ønsk eom en fin søndag får du uansett!! Klem

Christine Louise sa...

Så nydelige engler :-)
Ha en kjempe fin søndag. Klem

My home is my Castle sa...

Åhh så søte de var :))
Passer flott på et prinsesserom ;)

Klem,Kari

Vår lille hage sa...

Hei ! Har to jenter, som hadde elsket disse. Alt som er engler, prinsesser eller rosa er helt topp.
Lykke til med trekningen...
Klem

Frøken Englefjes sa...

Disse skulle jeg så gjerne blitt lykkelig eier av, hva passer vel bedre for frk. englefjes enn englelys i engleleiligheten? Blir de mine skal jeg ha dem oppe hele året! Så fine synes jeg de var!

Anonym sa...

Jeg har en jente som absolutt kunne trenge noen flotte englelys på sitt nye hytterom.... de så aldeles nydelige ut!!! Moren er en absolutt juleelsker og jeg liker engler i alle varianter!!

Hilsen Tonemor

Unknown sa...

Ja englene er søte, passer godt på et lite prinsesserom.
Klem..Ellen

Cruzidull sa...

Haha. Nå hadde jeg tenkt å skrive en hilsen til deg uansett da, alltid når jeg tenker "åh, nå er det lenge siden jeg har vært i bloggen til x", så er det noe som skjer der. Merkelig. Uansett, jeg koser meg med bamsesamlingen din. Ser du mangler en kjendiosbamse, nemlig Paddington, men du må kanksje ha vært i London selv for å ta han med hjem slik han ber om? Ville uansett hilse så mye fra LilleCruz som ønsker hele familien Fryd en riktig god uke! :D

mali-mo sa...

Jeg hiver meg med jeg!!!

Anonym sa...

Fantastiske engler. hadde vært midt i blinken for min engel :-)

mvh AnitaK

Prinsesse Elin sa...

Koselige lys. Passer perfekt til en prinsesse:OpHa en fin lørdag og en flott første advent. Masse klemmer fra Elin:O)