20. juni 2011

Det er ikke bare bare...






Snekkeren har tatt hinte, og har forstått at Fruen ikke godkjenner arbeidet. Han har fjernet alt det gamle, og satt opp ett eksempel som han ba meg godkjenne før han forsetter. 1-0 til meg;0)


Med litt finpuss så blir dette bra!



Det som ikke er så bra er at mine stakkers kjøkkenskap har fått seg en dusj med drittvann... Det er ikke snekkeren sin skyld!!




Taktekkeren, hadde det travelt med komme seg hjem, og det er ikke så lurt her i Bergen... Det hele er en ganske så fortvilet situasjon...


Så her er det bare å:




God uke til dere som er innom, og takk for støtte vedr. lister

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott at listingen ble ordnet på! Godt med en bekymring mindre! Synd med vannskaden..Får håpe det ordner seg!! jeg får komme oppom deg å se snart.. Selv gleder jeg meg til åpning av Søstrene Grene på fredag...og jeg har allerede vært på salg på Noa Noa...Vi får snakkes snart!!2ne