31. mai 2011

En liten oppdateringer fra fruen...


Her er årsaken til at dere hører så lite fra meg for tiden.:-) Vi bygger på... Litt rart å tenke på at jeg ikke har skrevet og vist bilder tidligere, men det er hektiske og meget kjekke dager for tiden , så tiden flyr....

Skal bli litt flinkere framover å vise bilder fra fasene, for snart så begynner det kjekke!! Interiøret. "Stort GLIS"!!

Her er huset i front. Skal ta å få tatt noen flerebilder i helgen, for i dag er det satt inn vinduer og veggen er kledd. Som dere ser ved siden av den nye gatedøren, så har jeg prøvd ut litt farger, men det er ikke lett å bestemme seg....

Er det forresten litt problemer med å laste opp bilder her på blogger fortiden?

2 kommentarer:

Sologbolig sa...

Hei! Så koselig å høre fra deg igjen. Ja, her var det store forandringer, spennende med påbygg. Farge er ikkje lett, men siden dere bor nærme skogen, så er kanskje ein gråfarge fin (drivved eller noe). Vi har skog bak oss og vi har barlind og skygrå (men er litt lei grønnfargen!) Ja, behovene forandrer seg, det kommer alltid en periode da barna ikkje har så lyst til det som foreldrene vil. Vi har også campingvogn og i fjor blei den nesten ikkje brukt pga veret... og i år har vi vert der ei helg. Ha fine dager og lykke til med huset...det blir spennende å se ka du velger av farge. Klem fra meg.

Hege sa...

Tjihi, jeg må le! Fant denne koselige bloggen din i det store myldret, og du har akkurat samme bildet av maledamen som meg;) Vi holder også på med maling og fargevalg nemlig... Det ser ut som huset ditt blir kjempeflott!!! Lykke til med alle valgene!

Klem fra Hege