21. nov. 2010

Fant flott retro leilighet tilsalgs på finn.no!


Har du sett noe så lekkert og gjennomført?

Masse spennende detaljer, men likevel enkel og gjennomført. (Klikk på bilde og det vil bli større)

Friske fargedetaljer...
Flott gjenbruk, og legg merke til pannen på peisen
Lurer på om det bor en "bloggsøster" her?
Polkadott jakke....
Flotte bokser, og en fluesopp på gangdøren?
Geniale fargedetaljer...
Hva tror du? Bor det en blogger her? I alle fall har du lyst å se flere bilder og kjøpe herligheten som ligger på Laksevåg i Bergen så gå inn her og ta en titt.
Barnevennelig og flotte naturomgivelser kan jeg garantere, for jeg bor ikke så langt her fra:-)
Alle bildene er "tyvlånt" fra finn.no

1 kommentar:

Lappeline ♥ sa...

Dette var jo veldig gjennom ført og nesten sånn at jeg kunne flyttet inn men uten mine ting for de hadde ikke passet inn her.Jeg er ikke retro...men når jeg så slik syntes jeg det var kjempe tøft.
Ønsker deg en fin søndag
Klem til deg