30. okt. 2009

Rachel Ashwell bok


Jeg har vært så utrolig heldig å fått låne denne flotte boken skrevet av Rachel Aswell av snille Tone. Tone har ikke blogg, noe hun absolutt burde fått seg, for hun er en kreativ dame. Jeg har tidligere blogget om Tone sitt hjem. Ta en titt her og her.


Rachel Aswell shabby chic dronningen, har en flott blogg som du kan besøke her, og Rachel har også nettbutikk med mange fristelser, så har du lyst å titte nærmere på alt det lekre hun selger kan du gå her


Noe av Rachels interiør tips er enkle å kopiere slik som dette koselige broderte bilde.

Mens jeg satt å bladde andaktig i den inspirasjonsrike boken, ble jeg overrasket da jeg så denne flotte karen, for han virket så kjent...

Ja, for se her jeg har jammen fetteren i min egen stue. Tji hi...

Min elefant er kjøpt av naboen som hadde garasjesalg for noen år tilbake. Jeg betalte kun kr. 100, og jeg må jammen si at det var vell anvendte penger:0)
God fredagskveld. Nå skal jeg ta meg en rundtur i Blogglandia.

3 kommentarer:

Fru sommerfugl sa...

Takk for tipset, koselige bilder:) Ha en fin fredagskveld da:)

M sa...

Så tidig! Ikke mal ham hvit nå da!
Skal du på bloggtreff?
Klem,M

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nyyyydelig bok. Fikk den i posten i går og nyter hver side.
Ha en fin helg
Klem:)