15. sep. 2009

Hortensia


Hortensiaen står forsatt i fin blomst i hagen. Litt blekere i fargen, men den gjør seg godt.
Nå som blomsten er på vei til å gå i vinterdvale. Har jeg merket meg at det er mye lettere å
tørke grener av blomsten. På bilde under ser dere tørkett Hortensia. Skal jeg være ærlig så har blomsten ikke fått vann i vasen, så den har bare sakte tørket. Ja slik kan det gå når en er glems "fnis":0)
Tilslutt et bilde fra søndagsmiddagen som var. PÅ bordet hadde jeg nydelige asters fra hagen på landet, og på tallerken var det deilig svinesteik med høstens nypoteter og ferske grønnsaker. Mmm...

8 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så nydelige blomster :)

Ha en flott tirsdagskveld.

Klem fra meg..

Guttemamma sa...

Virkelig nydelige de hortensiaene dine!! Må få tørket noen jeg...klem

Hulda sa...

Hortensia er en fin blomst, så dekorativ også tørket. :)

Magdalena sa...

heia.. s¨skjønn din hiorthensia er da!! utrolig så mange vakre nyanser den er i...
frk. lande er på stord...
hører du til i bergen??
klem, magny

Anne sa...

Så fine blomar! Verkeleg flotte bilete hos deg:) Ynskjer deg ein herleg kveld:)

Mia sa...

Nydelig hortensia... og den blir nesten enda finere som tørket! Ikke har jeg hortensia i hagen min, ei heller som inneplante, men det går jo ann å gjøre noe med det da...

Missfryd sa...

Digger hortensia, både inne, ute og tørket:-)
Ønsker deg en herlig høst-dag. Klem Ingrid

Pink lady sa...

Takk for hyggelig kommentar:)

Ja, jeg ser du har laget kleshengertrekk etter "Tildamodell", litt mer frasegjort i kantene enn mine.. hehe

Jeg har egentlig lyst til å gjøre noe litt mer ut av kleshengertrekkene mine. Enten ponponger eller sy på symerke med forbokstaven til den som skal få en henger med trekk.. Men da må jeg først en tur på Stoff og Stil.

Ha en god dag!

Klem Pink Lady