6. mai 2009

Her er det fryd og glede!!


Den flotte premien som jeg vant på NiB- 1500 kr i gavesjekk hos Sweet Memories
har kommet, så her er det Fryd og Glede kan dere tro!!

Jeg er målløs og kjempe takknemelig!! Det er som ett eventyr...Kveldsmat servert på nye lyseblå søte Rice fat, og kveldstee fra flotte Cath Kidston jumbo krus, mens jeg sitter og planlegger at i helgen så skal det flotte etasjefatet fylles med kaker, for Frk. Fryd har fødselsdag snart og det skal feires tre dager til ende... :0)
De flotte Rice plastbollene i søte pastellfarger har jeg lenge ønsket meg, og tenk her er de, og det til stor glede for fruen!!
På toalettet er den morsomme oppfordringen hengt opp :0)
Skilte blir værende i byen, men de andre flotte tingene tar jeg med meg på "landet", slik at jeg kan kose meg med alt det vakre i rolige omgivelser og virkelig nyyyyte livet.
Tusen takk Monja for kjempe flott gave og koselig hilsen på vakkert kort. You make my Day!!
og til FlittigLisene- Tusen takk for jobben dere gjør i NiB

4 kommentarer:

Missfryd sa...

Gratulerer! For en fantastisk premie du har fått.
Digger de herlige tingene fra rice:-)
Morsomt skilt også. Ønsker det en herlig dag.
Klem I

Jannicke sa...

Ja, gratulerer! Jammen var du heldig! De Rice bollene har jeg også, bare i litt skarpere farger, utrolig greie og praktiske!!
Klem J.

Sologbolig sa...

Gratulerer. For ein kjempeflott premie. Stilig skilt også. Kos deg !

Anonym sa...

FANTASTISK FLOTTE TING! Grattis! Apropos flotte ting- men kanskje litt billigere ting.. Jeg stakk innom på Kid Interiør og så noen av de nye tingene deres. Mye flotte ting til hyttelivet eller fornyelse til huset. Mye fine ting i flett- magasinholder, hageredskap o.l. Sjekk det ut!!