6. feb. 2009

Vaskerom/Laundryrom


Hvordan ser ditt vaskerom ut? Mitt ser ikke ut fortid... Hver gang jeg har en fridag så er tanken der at jeg burde rydde, og av og til gjør jeg det. I take controll!!

Men den kontrollen varer ikke lenge *fnis*, så jeg sitter her på fridagen min og drømmer meg vekk på nettet over gode forslag for hvordan få kontroll, ja på....vaskerommet.
Jeg holder en knapp på å få saker og ting inn i skap, og forrige lørdag klarte jeg å lure Husboden med ut på Ikea. Men det var ikke så lurt! Skjønner ikke hva jeg tenkte på ... Ta en mann som hater shoppingsenter med på Ikea en lørdag!! Ja, ja selv om pulsen ble høy og blikket flakkende så kom vi så langt at vi har plukklisten!!


Så egentlig så burde jeg smi mens jerne er varmt!! Men ute er det en flott dag, og det er skolefri. 30 cm snø og sol frister liten og stor til å ta en skitur.

Så forløpig er alt bare en drøm når det gjelder vaskerommet:0)

Så jeg sier God helg til dere alle her i Blogglandia, og spenner på skiene for haugen med skittentøy venter nok på meg ,og det er nok ingen fare for at rotet mitt på vaskerommet skulle finne på å forsvinne. Så jeg lukker stille døren inn til vaskerommet mitt, og åpner en annen ut til ett fantastisk flott vinterlandskap!! God helg dere!!

2 kommentarer:

rod i hob sa...

For ett fantastisk innlegg!!
Min mann va litt meir ivrige på å få igang ett system på vaskerommet enn meg, så eg har "desverre" bare hyller.... Men dei virke enn så lenge :-)

Men de trengs enn aldri så liten ryddings der nere -så me inspirasjon frå deg, går eg i gang!!

God helg!!

Charlottes interiørblogg. sa...

Heisann! Kjenner til problemet. I disse dager har jeg tatt affere på vaskerommet. Vasker et par vasker om dagen. Skal komme til bunns, og så skal jeg kjøpe noen hyllesystemer/knagger og kanskje noen nye skittentøyskurver.