22. feb. 2009

En drømmetur på Finn.no

Drømmen om lottomillionene er stadig tilstede, men det var ikke oss som vant denne helgen heller... Men det hindrer meg ikke i å drømme litt:0) Så jeg har hatt meg en tur på Finn.no- mulighetens marked, der himmelen alltid er blå og solen skinner...







Med god takhøyde er det ikke fritt for at drømmene farer høyt og fantasien settes i sving.











Ja, for her var det utrolig mye lekkert å hvile øynene på. Kan ikke akkurat si at jeg forrakter tanken på å sitte her forann peisen en sein kveld, med rødvinsglasset og gode venner som selskap. Litt tomt virker det i denne stuen, men med gardiner, litt planter og mange gode venner så blir det nok varmt og triveligt.


Litt Spakos på ett av de lekre badene før gjestene kommer, gjør at jeg er meget opplagt for en lang og koselig aften....




Dersom været tillater det så er det mulig at vi trekker ut på tarassen og nyter utsikten...









Eller dersom det er fare for regn kan vi trekke inn i vårt eget lille private lysthus.


Sukk... ja... å drømme er deilig.

Men gurimalla tenk å vaske alt disse kvadratene da!! Hadde ikke blitt mye tid til å blogge og drømme... "FNIS"... Ha en fin uke folkens. Våren kommer stadig nærmere!!

9 kommentarer:

Jorunn sa...

Vi to har visst tenkt på akkurat det samme i dag! Jeg har nemlig også laget et innlegg om lotto-millioner i dag ;0) Mye fint du har funnet her ja! Vi får drømme videre, og huske å levere kupongen hver uke :0)

Guttemamma sa...

....drømmer gjør godt!! Men som du sier; det er jo no' dritt med all den vaskinga..:-)

Sologbolig sa...

Ja,her var det mye å drømme om. Skikkelig flott...... og heldigvis så er det gratis å drømme ! Ha ein fin søndag !

krinkelkroken sa...

Masse flotte hus!!! Vi hadde nok ikke flyttet om vi vant millioner (tipper trofast hver uke) vi har nemlig funnet drømmeplassen, men huset skulle fått seg en oppgradering i rekordfart:)

Anna Lisa sa...

Flotte hus ja:) Men ja, tenk å måtte vaske alt. Nei huff, eg har nok! :)
Ha en fin mandag!!
Klem

Christine Louise sa...

Nydelige bilder :) Her drømmer man seg virkelig bort :)

Fotballmamma sa...

Jeg vil også ha!...

Unknown sa...

Hei fru Fryd
Utrolige fine bilder du viser, her var det mye spennende og hvile blikket på. Heldigvis er jo drømmer gratis.
Du må ha en god uke.
Klem...Ellen

merete sa...

Åja, jeg tenkte det samme halvveis ned i bildesamlingen: Følger det med vaskehjelp, tro?

men å drømme er godt ;-)