27. aug. 2008

Welcome to our camp!!


Kunne ikke dy meg når jeg snublet over dette herlige campingmotivet i helgen. Når de tyske eierne befant seg inne i vognen, og klar gjorde würsterpølsene sine, var jeg snar opp med camera og knipset bilde av den bitte lille søte vognen. Her mangler det bare to personer i grilldress, så hadde bildet vært som hentet ut av reklamen. Tji hi. (eierne hadde ikke grilldress, bare til orientering...)
Siden jeg ikke har skrevet om "denne" delen av mitt liv før så ønsker jeg mine lesere:
(skilte er kjøpt hos Molly Heaven)
Ja, når vi reiser på "landet" så reiser vi til hytten vår på hjul som står fast instalert med tarrasse og fortelt. Her nyter vi herlige vår, sommer, høst og vinterdagen. Liten og stor. Flott utsikt over fjorden har vi, og det er et lite areal for mor å holde reint. (phu) Ronja hunden vår støvsuger gulvet hver dag etter alle måltider. Så da er saken biff!! Mye utetid!!
Her på landet koser vi oss liten og stor, og det har vi gjort i mange år, rart at jeg ikke har blogget om det før... (Hm, tenke, tenke... :-) Ja jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har vist eller fortalt om "landet" vårt før, men det har liksom ikke falt seg helt slik. Her er bilde av "Hytten" vår forresten:


Siden vi har bare 2 meter å gå ned til fjorden, har jeg valgt å holde en litt maritim stil.

Med bilde av vår nederlanske feriegjest "Modgy", som ligger å nyter sommerdagen ønsker jeg dere alle en forsatt fin uke.

Ingen kommentarer: