15. apr. 2010

Dåpkjole


Dåpkjolen til Thea er ferdig, og oldemor (min mamma) har strikket et lite (stort) kunstverk i gave til sitt første oldebarn.
Kjolen er bare helt nydelig, og bedårende. Skjønn nål til å holde sløyfen på plass er også innkjøpt, og vi gleder oss alle sammen til å se prinsessen i kjolen.
Etter oldemors innstrukser laget jeg en søt eske til å ha kjolen i. Vi fikk en flott skoeske i en butikk som vi kledde med rosapaipar med hvite polkadotter, og etter litt prøving så kom bokstavene på noe lunde bent;0) Så nå venter vi med glede på den store dagen:-)

5 kommentarer:

Sologbolig sa...

Nydelig dåpskjole. Så kjekt å ha ein slik. Ha ein fin torsdagskveld.

TONE sa...

Noe så skjønnt og nusseligt!!!

Skoesken ble jo også...nusselig!!!

Nå må jeg nusselegge meg!!!
Sov godt og ha en super dag i morgen =)

Guttemamma sa...

Den ser nydelig ut!! Også så fin ide å lage en gaveeske til!!
GOd helg♥
klem

Ida sa...

SÅ nydelig, også betyr det så mye når det er hjemmelaget av en du har kjær :)

Tusen takk for kjempefin hilsen hos meg *blush * :)

Ha en fin fin helg! klem fra Ida

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Helt nydelig kjole. Så kjekt med slike skjønne håndstrikkede kunstverk.

Ønsker deg en skjønn uke.
klem:)