28. mars 2008

Litt nytt om Ronja



Voff voff her er jeg- Ronja.

Det er ikke mye matmor har fortalt om meg her inne på bloggen i det siste. Så nå er det jammen på tide med en liten update!! Jeg nærme med ett års dagen min, og jeg er blitt en snill, grei, lydig og god turkamerat for hele familien Fryd. Beste kompisien min på fire bein er Liam.


Han er er grei turkamerat og vi har mye gøy sammen i skogen. Spesielt når vi løper rundt og rundt et tre.
På nyttårsaften var Liam på besøk og trøstet meg så godt han kunne når det smalt rundt ørene på oss.

Unge frk. Fryd elsker å kle meg ut, og tolmodig som jeg er så er jeg med på notene, men av og til blir jeg litt flau... Supergirl klær??!! Give me a break!!


Ja, ja. får den unge frk. bildene sine, så vanker det en godbit på meg også til slutt...
nam, nam... vi sees snart igjen:-)

1 kommentar:

Irene sa...

Hehe, kjenner meg godt igjen der, kjempeartid å kle ut hunden for småjenter. Spesielt stilig med supergirlklær hihi