18. nov. 2007

Pay it forward


Har vært på besøk rundt om på blogger og sett at dette er en hyggelig annledning til å glede andre. Da jeg oppdaget at det var en ledig "plass" hos Tintin, meldte jeg meg på.

Det hele går ut på at de 3 første som legger igjen en kommentar på dette innlegget mitt vil få en gave jeg har laget. Jeg vet enda ikke hva det er og jeg vet heller ikke når jeg kommer til å sende den, men jeg lover at du vil motta en gave fra meg innen 364 dager.Den eneste betingelsen for at du kan bli med på PIF er at du må love å "gi dette videre" i din blogg, altså du må ha en blogg. Dette er spennende og en hyggelig annledning til å glede noen, håper det er noen som har lyst til å være med, legg igjen en kommentar da vel...:-)

Ideen er hentet fra den amerikanske filmen Pay it forward http://payitforward.warnerbros.com/Pay_It_Forward/ som er basert på boken skrevet av Chtherine Ryan Hide. En nydelig og litt annerledes amerikansk film/historie... :-)

Ingen kommentarer: