17. nov. 2007

Nå har det startet:-)



Nå har julebord sesongen startet. I år ble årets første julebord inviet hjemme for vår del. Jeg fikk slik julestemning at nå er jeg klar!! Har lyst til å henge adventstjernen i vinduet, og sette fram julepynt, men kanskje jeg må vente litt til enda...?? Huset er i alle fall ny vasket, og julelukten henger i luften.

Som sagt var/hadde jeg julebord i går for styret i Velforeningen. Vi storkoste oss, pinnekjøtet var nydelig og akevitten like så tji, hi. Klunke flasken http://frufrydsgleder.blogspot.com/2006/04/loppefunn-2.html ble innviet, og den klunket lystig i vei ha, ha. Kjekt med julebord og vennelag. Det korter ned på vente/mørketiden. Ha en fin helg alle sammen.

2 kommentarer:

tintin sa...

Å pinnekjøtt er så godt, kommer fra en ikke spisende pinnekjøtt familie så jeg har først begynt å spise det i voksen alder gleder meg mer til den middagen før jul enn ribba. Send meg mail på
tintin136@hotmail.com så jeg får adressen din slik at jeg får sendt deg en pakke snart. Kjempekoselig at du ville være med på dette, får håpe at et par til melder seg. :-)

Cruzidull sa...

Det der så jo strålende ut!
Var vellyket i byen og. Du får sikkert høre flere detaljer på mandag...

; )

God helg!