9. mai 2010

Oslo- er vår klar!


Forrige mandag tilbrakte jeg i Tigerstaden, viste du forresten at Bjørnstjerne Bjørnson er en av de første som kalte hovedstaden vår for Tigerstaden alt i 1870? Navnet Tigerstaden ble brukt for å beskrive storbyen, den farlig og ubarmhjerlig....
Men da jeg ruslet gjennom Slottsparken, og ned Karl Johan følte jeg mer som jeg var i en vennlig og koselig storby på kontinentet der jeg gikk gatelangs i vår solen....
Vår motebilde hos Zara i Bogstadveien sier småblomstret, romantisk og lett og ledig...
Blått, rødt og polkadotter er forsatt inn på interiør siden oppdaget jeg hos Traktøren.
(ser du godt etter så kan du også skimte meg i glassruten.. hi, hi)
Ja, jeg kom over dette flotte polkadott grillsettet på Traktøren, og av en eller annen grunn slo det meg at Emmeline hadde likt dette. Vet ikke hvorfor...:-)



God uke! Hilsen Fruen som nå skal pakke kofferten til ny tur til Tigerstaden i dette øyeblikk!!:-)

Ingen kommentarer: