5. des. 2008

Jeg er blitt tagget

Cruzidull har tagget meg. Utfordringen er å lage en liste med seks (u)interessante ting om meg selv og tagge fem andre bloggere. De skal få vite det gjennom en kommentar på bloggen sin. Ja, dette er en stor utfordring for hva skal jeg fortelle/skrive om?

1. Jeg er en ”vinglePer”når jeg shopper. Jeg har til tider store vanskelighet med å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Jeg kan i interiørbutikker, quiltebutikker og garnbutikker gå i timevis før jeg klarer å bestemme meg for hva jeg egentlig skal ha, for jeg vil helst ha ALT. Sist gang jeg var på Stoff og Stil kom jeg hjem med 50 cm svart fløyel, og hadde da brukte 2 og en halv time inne i butikken, selv min datter har begynt og nekter å være med meg på shopping…

2. Når jeg var 18 år hadde jeg arbeid på ett slakteri i ”fårikålsesongen”. Jobben min var å skjære av hoder på sauene og sortere dem for bruk til smalahove. Det var gode penger å tjene så jeg tok en runde til sesongen etter, og da var oppdraget mitt lagt til avlivingen. Vet du forresten at noen sauer har nydelige lyseblå øyner? Huffa meg, det var ikke så kjekt ...

3. Jeg drikker ikke kaffe, men tar en kopp te i godt selskap:0)

4. Jeg hater selvgode mennesker. Vi har alle kvaliteter og kvantiteter som er unike, og ingen er bedre enn andre. Sammen blir vi gode er mitt motto.


5. Jeg turnet som liten og hadde en drøm om å bli berømt. I dag er det fingrene som får mest trim på tastaturet…

6. Det er få som vet at jeg er en blogger, og det synes jeg er helt greit selv om mange nok opplever meg som åpen og snakkesalig.
Ja det var 6 ting om meg. Jeg utfordrer:

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

I'm on!!! Artig ekstrajobb du hadde...KLem, takk for at du valgte meg!!

Frøken Englefjes sa...

det ligger en award og venter på deg hos meg...

Frøken Englefjes sa...

Så kos å vite det, det setter jeg utrolig pris på! Takk! Nå tror jeg at jeg må legge meg hvis jeg skal klare å stå opp tidlig imorgen og få gjort alt jeg har på programmet, skrive masteroppgave, prøvespille et horn for korpset jeg jobber i, kjøpe noen julegaver og kanskje shoppe litt til meg selv? kjenner at det er lenge siden...nattinatt!