16. mai 2006

Ja, det er lenge siden...

Siden det er lenge siden jeg har oppdatert, så skal dere få vite litt om hvorfor det skjer så lite på bloggen min for tiden:
1. Dataen er stadig opptatt av poden.
2. Far i huset er "på"
3. Jeg skal på klubb eller ett eller annet styremøte.
4. Jeg har arbeidet i hagen.
5. Jeg har sydd.
6. Jeg er sjåfør for våre barn.
7. Sesongen for å reise på landet i helgene er begynt.
8. Jeg har vært borte en uke på kurs. ( Litt deiligt, tji hi!!)
9. Familebesøk
og til slutt, det er bare alt for få timer i døgnet i alle fall til å gjøre det jeg hygger meg med.:-) Noen som kjenner seg igjen?? :-) (Ett lite hjerte sukk..)

Her er et bilde av mitt siste prosjekt. En Hardanger bunadslue til min niese på 3 år. (Jeg er ganske fornøyd om jeg skal si det selv:-)

Ingen kommentarer: