10. okt. 2011

Ny bok fra Home & Cottage?

Var en kjapp tur innom bokhandelen og så at denne flotte boken lå der. Jeg lot meg selvfølgelig friste og bladde kjapt gjennom, og boken var bare helt nydelig! Er ført opp på ønskelisten!
har du og lyst til å kikke i den? klikk deg inn her og la deg friste:-) Boken koster kr 299
og er på hele 432 siden, så her er det mye pent en kan hvile øynene på og ikke minst kose seg med nå i høstmørke. Boken har matoppskrifter, små sitat og gode ideer til interiøret i eget hjem eller hytte, ja og ikke minst masse flotte bilder! Jeg antar at boken er utgitt av Home & Cottage butikk kjeden, for den innholder deres varesortiment, og minner om deres "flygeblader" som vi alle er godt kjent med. God uke

2 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Lykke å finne bøker man kan ønske seg i disse tider, det er jo jul snart og da blir sikkert noen glade for å ønskelister fra deg:)Ha en strålende dag og takk for at deltar på min julekalenderlotteri:)

Pink lady sa...

Heisann!!

Takk for koselig kommentar. Tror ikke jeg har vært innom deg før, veldig kjekt å finne en ny Bergensblogger!

Så artig å høre at du også har vært på søstrene grene i dag og kjøpt melamin og dørmatte. Samme som jeg kjøpte. Nå er jeg bare spent på om du også kjøpte dørmatten med hundepoter på? Ser nemlig at du har hund! Her drømmer vi om hund;)

Klem Pink lady